شهرستان آوج
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز

کد حرکت متن دنبال موس

آمار وب سایت

 

کیومرث رحمانی در گفتگو با خبرنگار  آوج  نيوزبا اشاره به وضعیت برق شهر آوج اظهار داشت: به علت کمبود ولتاز برق در سطح شهرستان با  قطع و وصل مکرر برق روبرو بوده ایم که الحمد الله با تدابیر انجام شده این امر به حداقل خود کاهش پیدا کرده است.

رحمانی  در ادامه افزود: در بحث برق کشی دو نوع شبکه وجود دارد  که به صورت هوایی و زمینی  استفاده می شود  در این راستا به علت هزینه زیاد در بخش شبکه زیر زمینی  بیشتر مواقع از شبکه هوایی استفاده می کنند.

مسئول امور برق شهرستان آوج با اشاره به اینکه اتصالات برقی به صورت گذرا و پایدار هستند بیان کرد: به علت اینکه  شبکه برق شهرستان آوج به صورت هوایی می باشد لذا  با نشستن پرندگان روی سیم های برق موجب قطعی گذرای برق می شود که عمده قطعی نیز به این شکل می باشد.

کیومرث رحمانی با بیان اینکه  عمده ضعف برق در شهرستان آوج افت ولثاژ می باشد خاطر نشان کرد: از پست ۶۳ کیلو وات شهر آبگرم  خط ۲ مداره به بخش مرکزی آوج  یکی برای سطح شهر و دیگری  برای  روستا های خرقان شرق کشیده خواهد شد تا این افت ولتاز را جبران نماید.

رحمانی  در ادامه اظهار داشت: در تلاش این هستیم  که  دهستان ها و روستا های شهرستان آوج را به سیستم قطع برق مجهز کنیم  در این  صورت با توجه به اینکه در یک روستا قطعی وجود دارد  دیگر کل شهرستان با قطعی برق روبرو نمی شوند.

 


آوج نگین سرسبز کوهستان

:: بازدید از این مطلب : 500
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : آوج نيوز
ت : پنج شنبه 24 اسفند 1391
.
مطالب مرتبط با این پست

صفحات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
پشتیبانی